FANDOM

Τζέρεμι Μπελπουά
Jeremie
JeremieEvolution
πρώτη εμφάνιση Αρκουδάκι Godzilla
ψευδώνυμο Αινστάιν
ανήκει σε πολεμιστές Λυόκο
Πληροφορίες - ΓΗ
είδος Άνθρωπος
χρώμα μαλλιών Ξανθός
χρώμα ματιών Μπλε
χρώμα δέρματος Απαλό
γένος Άρσενικό
πληροφορίες - ΛΥΟΚΟ
άβαταρ Άγνωστό
όπλο Άγνωστό
δύνάμεις Άγνωστό
μεταφορά Άγνωστό

O Τζέρεμι Μπελπουά είναι ένας από τους κύριους πρωταγωνιστές του κώδικα Λυόκο, και ένας Λυόκο πολεμιστής. Ο Τζέρεμι είναι 12 ετών κατά την έναρξη της σειράς, με την πνευματική και επιστημονική γνώση, προικισμένος με ταλαντούχο μυαλό κάποιου πολύ πέρα από τα χρόνια του. Ενεργεί ως ο οδηγός στο Λυόκο, δεδομένου ότι είναι σε θέση να τρέξει τον υπολογιστή που κανείς άλλος δεν μπορεί (εκτός από την Αελίτα). Είναι, επίσης, η ανακάλυψη του Τζέρεμι ο υπερυπολογιστής που αρχίζει την αναζήτηση του τρόπο να υλοποιηθεί η Αελίτα στον πραγματικό κόσμο. Είναι ευγενικός, αλλά μερικές φορές έχει εντονές εκρήξεις θύμου. Είναι επίσης ο πιο ευάλωτος στο να διακατέχεται από την ΖΑΝΑ, ο λόγος για την ευαισθησία του είναι άγνωστη, αλλά πιστεύεται ότι η έλλειψη εμπειρίας του στην καταπολέμηση των τερατων της ΖΑΝΑ στο Λυόκο μπορεί να συμβάλει σε αυτό.

ΙΣΤΟΡΙΑ Edit

O Τζέρεμι εισάγεται για πρώτη φορά ως μέρος του Οντ και του Ούλριχ. Τα καταφέρνει σε κάθε μάθημα, εκτός από την γυμναστικη και τα ιταλικά, και θεωρείται ένας χαρισματικός μαθητής από πολλούς δασκάλους και τον σχολικό ψυχολόγο, ο οποίος αποφασίζει ότι πρέπει να πάει σε ένα ειδικό σχολείο για χαρισματικά παιδιά. Είναι συχνά μερικές φορές για καλούς λόγους, το κατοικίδιο ζώο των εκπαιδευτικών », και ως εκ τούτου είχε λίγους φίλους πριν γίνει φίλος με τους υπόλοιπους Λυόκο πολεμιστές. τον ζηλεύει ο Χερμπ, ένα από τα μέλη της ομάδας της Σίσσυ, ο Τζέρεμι γίνεται αντιληπτός ως ένας βαρετός από τα άλλα παιδιά στο σχολείο, εκτός από την ομάδα φίλων του. Παρά το γεγονός αυτό, ωστόσο ο χαρακτήρας του Τζέρεμι παρουσιάζεται ως ευγενικός και συμπονετικός, αλλά κάπως αφελής σε σχέση με τους φίλους του.

Φορώντας απλά ρούχα και μεγάλα γυαλιά, τα ρούχα του αντικατοπτρίζουν μέτρια τον διακριτικό χαρακτήρα του. Παρ 'όλα αυτά, ο Τζέρεμι δεν είναι τίποτα από ένα στερεότυπο αγόρι, διότι, εκτός από τις ακαδημαϊκές επιδόσεις του, έχει μια πολύ καλή προσωπικότητα. Ο χαρακτήρας του μπορεί να συγκριθεί με της Γιούμις, λόγω του πείσμα του και της αφοσίωση του στις σπουδές τους.

O Τζέρεμι ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο του μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή του, υπό τον φιλικό βλέμμα του Αϊνστάιν, το πορτρέτο του οποίου κρέμεται πάνω από το κρεβάτι του. Περνάει το μεγαλύτερο μέρος του προγραμματίζοντας, και ο θεατής θα δει ότι συχνά να μένει χωρίς ύπνο το βράδυ, μονό για να επιτευχθεί ο στόχος της απελευθέρωσης της Αελίτας και καταστρέφοντας την ΖΑΝΑ άπαξ και δια παντός. Αν δεν δουλεύει, συχνά συνομιλεί με την Αελίτα, για τους οποίους αναπτύσσει συγκεκριμένα συναισθήματα, δεδομένου ότι ξοδεύει ώρες μιλώντας με τον Τζέρεμι για να μαθαίνει για τον «πραγματικό κόσμο» και για να προετοιμαστεί για τη μελλοντική ζωή της στη Γη.

ΠΡΩΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Edit

Ο Τζέρεμι, είναι ένας στερεότυπος σπασίκλας, σε ότι έχει εξυπνάδα σε σχέση με βιβλία, του λείπει σε κοινή γνώση. Που μερικές φορές τείνει να ξεχνά ότι υπάρχουν και άλλοι που δεν είναι τόσο έξυπνοι όσο αυτός, κάνοντας σχόλια για την απλότητα του υπερυπολογιστή στους άλλη πολεμιστές που δεν θα μπορούσαν να το καταλάβουν με λεπτομερείς οδηγίες (με την εξαίρεση της Αελίτας). Αυτός μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως καλόκαρδος κατά καιρούς, καθώς και μια εργασιομανής, με σκοπό να νικήσει την ΖΑΝΑ να συνεχώς στο μυαλό του, αναγκάζοντας τον μέχρι και να ενοχλεί μερικές φορές για τους άλλους πολεμιστές.

ΜΙΚΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Edit

  • Ο Τζέρεμι έχει κερδίσει το παρατσούκλι “Αϊνστάιν”, που οφείλεται στην εντυπωσιακή διάνοια του.
  • Ο πατέρας του Τζέρεμι δεν είχε εμφανιστεί ποτέ στον πρώτο κύκλο. Η μητέρα του, όμως, δεν έχει ακόμη εμφανιστεί ποτέ επίσης, αλλά έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι ζωντανοί και οι δύο.
  • Παρά το γεγονός ότι την αγαπάει την Αελίτα, ο Τζέρεμι μπορεί να της φωνάξει πολύ ισχυρά και εντελώς δυσάρεστα σε ορισμένες περιπτώσεις
  • Ο Τζέρεμι γίνεται συχνά εγωιστής και δίνει εντολές γύρω από τα άλλα μέλη της ομάδας γύρω, όπως στο πρόβλημα εικόνας, όπως αν η ομάδα ήταν μια στρατιωτική οργάνωση.
  • Ο Τζέρεμι φοράει εσώρουχα με καγκουρό τυπωμένα πάνω τους.
  • Έχει εικονικοποιηθεί μόνο μια φορά στον πρώτο κύκλο μόνο για να μην φτάσει στο Λυόκο αλλά στο ψηφιακό λιμπο.
  • Παρά την προφανή ανικανότητα στον αθλητισμό του, ο Τζέρεμι έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας ταλαντούχος κολυμβητής.
  • Ο Τζέρεμι δημιούργησε τον Κίουι 2.
  • Ο Τζέρεμι είναι το μόνο από τα αγόρια της ομάδας ο οποίος είναι επιτυχής σε ένα επιστημονικό μάθημα, και είναι το μόνο από τα αγόρια που δεν είναι καλός στη γυμναστική.

Χαρακτήρες
Τζέρεμι ΜπελπουάΑελίταΓιούμι ΙσιγιάμαΟντ Ντέλλα ΡόμπιαΟύλριχ Στέρν