FANDOM

Ούλριχ Στέρν
Ulrich
UlrichEvolution
πρώτη εμφάνιση Αρκουδάκι Godzilla
ψευδώνυμο κανένα
ανήκει σε πολεμιστές Λυόκο
Πληροφορίες - ΓΗ
είδος Άνθρωπος
χρώμα μαλλιών Καφέ
χρώμα ματιών Καφέ
χρώμα δέρματος Ηλιοκαμένο
γένος Άρσενικό
πληροφορίες - ΛΥΟΚΟ
άβαταρ Σαμουράι
όπλο Ξίφος
δύνάμεις Σούπερ-ταχύτητα
τριπλασίαση
τρίγωνο
αυξημένα αντανακλαστικά
έμπειρος ξιφομάχος
μεταφορά σούπερ-ταχύτητα

Ο Ούλριχ Στέρν είναι ένας χαρακτήρας της ομάδας Λυόκο από τη γαλλική τηλεοπτική σειρά κινουμένων σχεδίων Κώδικας Λυόκο. Ρομαντικό ενδιαφέρον αγάπης του είναι η Γιούμι, την οποία ερωτεύεται κατά τη διάρκεια της σειράς και συχνά βρίσκει τον εαυτό του να ασχολείται με τα ρομαντικά συναισθήματα του για εκείνη.

ΙΣΤΟΡΙΑ Edit

Ο Ούλριχ είναι το ψηλότερο μέλος της ομάδας, με ατημέλητη εμφάνιση, σκούρα καστανά μαλλιά και σκούρα μάτια. Ο Ούλριχ φοράει μια μπλούζα με ένα πουκάμισο πάνω από την κορυφή και παντελόνι, όλα σε αποχρώσεις του πράσινου. Στο Λυόκο, η μορφή είναι παρόμοια με εκείνη ενός σαμουράι, με Oni σχεδιασμένο στην πλάτη του και ένα μονό σπαθί επενδυμένο στο αριστερό ισχίο του.

Ο Ούλριχ ζει στην Ακαδημία Kadic, που μοιράζεται ένα δωμάτιο με τον Οντ και το σκύλο του, Κίουι.

Αν και είναι αρκετά δημοφιλής άτομο, έχει λίγους φίλους και είναι ακόμα το αντικείμενο της αγάπης για πολλά κορίτσια στο σχολείο - κυρίως για την εμφάνισή του, αθλητική ικανότητα και τη δελεαστική προσωπικότητα. Η πιο αξιοσημείωτη είναι η Σίσσυ Ντέλμας, ο οποίος έχει ισχυρή αγάπη για τον Ούλριχ και είναι η πιο επίμονη από τις θαυμάστριες του, που συχνά οδηγεί σε προβλήματα αυτόν και το υπόλοιπο της συμμορίας. Τα έντονα συναισθήματα του για την Γιούμι, ωστόσο, τον κρατά μακριά από οποιαδήποτε άλλη ρομαντική προσοχή.

Στις Λυόκο, ο Ούλριχ είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός πολεμιστής και είναι συχνά γνωστό ότι είναι ο καλύτερος μαχητής μεταξύ της ομάδας, η οποίος εμφανίζεται σε αρκετά επεισόδια. Με το σπαθί του, που μπορεί να καταστρέψει κάθε τέρας σε στενή καταπολέμηση της.

Ο Ούλριχ εξασκεί Pencak Silat (ένας Ινδονήσιο στυλ μάχης που επιτρέπει να χτυπήσει κάθε αντίπαλο), το οποίο γίνεται ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τον ίδιο, όταν υπερασπίζεται ενάντια στις επιθέσεις της ΖΑΝΑ΄Σ σχετικά τόσο στον πραγματικό κόσμο όσο και στο Λυόκο. Ωστόσο, ο ίδιος εκπαιδεύετε σκληρά σε όλα τα αθλήματα. Είναι ίσως ο πιο επικίνδυνος της συμμορίας, και στους δύο κόσμους, και ούτε ένας μαθητής, ακόμη και ο ισχυρότερος, τολμάει να του επιτεθεί.

Προσωπικότητα και Χαρακτηριστικά Edit

Ο Ούλριχ είναι ο εσωστρεφής της ομάδας. Αυτός δεν λέει πολλά για την προσωπική του ζωή και είναι υπεκφυγής όταν κάποιος τον ρωτάει για τον εαυτό του ή την οικογένειά του. Εκείνος φαίνεται να έχει προβλήματα με το άνοιγμα μέχρι τους ανθρώπους και κρύβει τα συναισθήματά του, προκειμένου να τα χρησιμοποιεί όλο και πιο εκρηκτικά σε δράση. Κάθε φορά που κάποιος είναι σε κίνδυνο, τα συναισθήματά του, τείνουν να έρθουν στην επιφάνεια πολύ γρήγορα. Το πρώτο παράδειγμα είναι στο επεισόδιο “Δολοφονική μουσική”, όταν ο Οντ αποστέλλεται στο νοσοκομείο και αργότερα σε κώμα και ο Ούλριχ κατηγορεί τον εαυτό του επειδή δεν ήταν εκεί όταν ο Οντ τον είχε ανάγκη.

Αν και στο εξωτερικό, ο Ούλριχ φαίνεται να είναι αρκετά συναισθηματικά ισχυρός, ασχολείται με κρυμμένα θέματα που λίγοι μπορούσαν να καταλάβουν. Μια αιτία για αυτό είναι οι γονείς του, οι οποίοι είναι πολύ δύσκολο να ευχαριστήσουν και να έχουν υψηλές προσδοκίες από τον γιο τους. Στο “Ζώνη βαρύτητα μηδέν”, ο Τζέρεμι επιτιμά τον Ούλριχ επειδή πήγε στο παιχνίδι ποδοσφαίρου αντί να συμβάλλει στην καταπολέμηση της ΖΑΝΑ’Σ, αλλά ο Ούλριχ δεν αντίποινα ή αλλάζει το μυαλό του. Μονά εξηγεί το σκεπτικό του, αφού αφήνει το δωμάτιο γιατί δεν θέλει να απογοητεύσει τους γονείς του, ιδιαίτερα τον τελειομανή πατέρα του, ο οποίος είναι επιχειρηματίας. Ένα σαφές παράδειγμα της κακής ποιότητες του είναι όταν λαμβάνει ένα D- σε μια δοκιμή επιστήμη στην ιδιαίτερη και λαμβάνει ένα F + για μια δοκιμή σε ένα άλλο επεισόδιο (το συν προστίθενται, ώστε να μπορεί να κάνει χειρότερα σε άλλο) παρά το γεγονός ότι προσπάθησε ειλικρινείς πιο δύσκολο να πάρει ένα καλό βαθμό.

ΣΧΕΣΕΙΣ Edit

Γιούμι Ισιγιάμα Edit

Αυτός και η Γιούμι αντιμετωπίζουν επιτέλους τα συναισθήματά τους για πρώτη φόρα στην “ρουτίνα”, όπου οι δύο μοιράζονται ακόμα και σχεδόν το πρώτο φιλί τους μαζί (πριν ενεργοποιηθεί η επιστροφή στο παρελθόν). Οι δύο αποφασίζουν να το κρατήσουν μυστικό από την υπόλοιπη ομάδα, ωστόσο, φαίνεται σαν ο Οντ ξέρει γι 'αυτό, λαμβάνοντας υπόψη στο τέλος του επεισοδίου ρωτάει Ούλριχ. “Δεν ήταν όλα αυτά βαρετά στο Look ήταν, Ούλριχ”; ο Ούλριχ απάντησε λέγοντας, “Έχεις δίκιο, Οντ. Έμαθα κάτι πάρα πολύ, κάτι εξαιρετικά σημαντικό”.

Οντ Ντέλλα Ρόμπια Edit

Ο καλύτερος φίλος και συγκάτοικος του Ούλριχ. Αρχικά, όπως φαίνεται στα πρώτα επεισόδια, ο ίδιος και ο Οντ δεν πάνε καλά λόγω των αντίθετων προσωπικότητων τους. Ωστόσο, ως αποτέλεσμα της συγκατικισης στο ιδιο δωματίο, τελικά άρχισε να φτιαχνεται μια φιλία που στην αρχη φαινοταν αδυνατη και απίστευτη. Με αυτό, αυξήθηκαε η δύναμη της φιλιας του Οντ και του Ούλριχ και σύντομα γίνεται ο καλύτερος φίλος του Ούλριχ.

Τζέρεμι Μπελπουά Edit

Ο Ούλριχ και ο Τζέρεμι, έχουν γίνει πολύ καλοί φίλοι σε όλη τη σειρά. Αν και οι δύο μόλις είχε μιλήσει πριν από το περιστατικό με τον υπερυπολογιστή, μαθαίνουν να εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο, όπως και με την ανάγκη να νικήσουν την ΖΑΝΑ όταν εμφανίζεται. Υπάρχουν πολλές φορές, όπου ο Τζέρεμι γίνεται ανυπόμονος με τον Ούλριχ, ιδιαίτερα την τάση του να αποσύρει τον εαυτό του (όπως φαίνεται στο Zero Gravity Zone).

Αελίτα Edit

Η σχέση του Ούλριχ με την Αελίτα μπορεί να συγκριθεί με εκείνη του αδερφου - αδερφης όπου περνά πολύ χρόνο την προστασία της από τον κίνδυνο στο Λυόκο. Παίρνει ακόμη και περιστασιακά καλώντας την πριγκίπισσα. Ωστόσο, είναι επίσης καλοί φίλοι.

ΜΙΚΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Edit

  •  Ο Ούλριχ χρησιμοποιεί ένα πατίνι για να ταξιδέψει στο εργοστάσιο.
  •  Ο Ούλριχ ήταν στην ομάδα ποδοσφαίρου του Κάντικ σε μερικά επεισόδια της πρώτης σεζόν, κυρίως φαίνεται στο “Ζώνη βαρύτητα μηδέν”.
  • Το κινητό του Ούλριχ είναι ένα σκούρο μπλε, φλιπ- στιλ κινητό τηλέφωνο.
  •  Ο Ούλριχ έχει χάσει όλους τους πόντους του ενώ χρησιμοποιούσε τρίγωνο.
  • Ο πρώτος χαρακτήρας που εμφανίζεται σε ένα ντους.

Χαρακτήρες
Τζέρεμι ΜπελπουάΑελίταΓιούμι ΙσιγιάμαΟντ Ντέλλα ΡόμπιαΟύλριχ Στέρν