FANDOM

Οντ Ντέλλα Ρόμπια
Odd
OddEvolution
πρώτη εμφάνιση Αρκουδάκι Godzilla
ψευδώνυμο κανένα
ανήκει σε πολεμιστές Λυόκο
Πληροφορίες - ΓΗ
είδος Άνθρωπος
χρώμα μαλλιών Ξανθός
χρώμα ματιών Καφέ
χρώμα δέρματος Ηλιοκαμένο
γένος Άρσενικό
πληροφορίες - ΛΥΟΚΟ
άβαταρ Γατοειδής
όπλο Λέιζερ βέλη
δύνάμεις Πρόβλεψη του μέλλοντος
μεταφορά Κανένα

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Edit

Ο Οντ είναι, πάνω απ 'όλα, ένας πολύ ιδιαίτερος χαρακτήρας, εξαιρετικά απλός, φέρνοντας μερικά κομμάτια από την τρέλα του. Δείχνει σαφώς πλήρη αδιαφορία λόγο του βλέμματος του, το οποίο είναι μια αντανάκλαση της προσωπικότητάς του. Πάντα ντυμένος με ροζ ή μωβ, ξανθά μαλλιά, πάντα στο μπροστινό μέρος των μαλλιών του μια φλόγα μοβ και χτενισμένα σε ένα σημείο, και ατομικιστικά ρούχα του αναφέρουν σαφώς το χαρμόσυνο και άτακτο πρόσωπο που τα φοράει.

Πάντα σε καλό χιούμορ ανεξάρτητα από τις συνθήκες, πάντα σε αναζήτηση μιας νέας φάρσας για να παίξει για το κοινό του, ή ένα καλό αστείο για να χρησιμοποιήσει, σε συνδυασμό με το μικρό του ανάστημα του μόνο τον κάνει πιο αξιοσημείωτο. Από τη φύση δεν είναι πάντα πολύ ευαίσθητος, μπορεί μερικές φορές να γίνει ενοχλητικός και να σπάει τα νευρά των άλλων, ειδικά στην περίπτωση του εχθρού του Σίσσυ, που είναι συχνά ο στόχος των αστείων του. Πολύ εκκεντρικός, πάντα με εκπλήξεις τους για τους φίλους του με την στάση του και την ευαίσθητη πλευρά του, που τους εκπλήσσει συχνά, αλλά μερικές φορές τους τρομάζει πάρα πολύ.

Ηλικίας 12, και στη όγδοη τάξη (πρώτη γυμνασίου) μαζί με τους φίλους του, δεν συμπεριφέρεται ιδιαίτερα με κάθε ακραία ωριμότητα, συχνά συμπεριφέρεται παιδιάστικα. Η ζωή δεν φαίνεται για αυτόν περισσότερο από ένα απλό παιχνίδι, το οποίο εξηγεί επίσης τις μαθησιακές δυσκολίες του. Το να παράγει πάντα την κατάλληλη συμπεριφορά, είτε στην καθημερινή ζωή είτε στην τάξη, είναι δύσκολο για αυτόν να, ιδιαίτερα όταν διασκεδάζει τον εαυτό του την ίδια στιγμή. Ευτυχώς γι 'αυτόν, μπορεί να υπολογίζει στους φίλους του για να τον κρατηθεί σε καλό σχολικό επίπεδο.

ΣΧΕΣΕΙΣEdit

Κοινωνικά, μπορεί να πει κανείς ότι παίρνει κατά μήκος καλά με όλους, με την ευτυχισμένη προσωπικότητα του, επιτρέποντας του να κερδίσει από πολλους την εκτίμηση και την αγάπη. Το "Trendy" λουκ του φαίνονται ιδιαίτερα να εμπνέει τον θαυμασμό της μικρης Μιλλυς και της Ταμιγιας, οι οποίοι τον θεωρούν κάπως σαν ένα ευχάριστο μεγάλο αδελφό.

Ως ένα άλλο χαρακτηριστικό, ο Οντ είναι ο χαρούμενος ιδιοκτήτης του Κίουι, ένα μικρό σκυλί ακαθόριστης ράτσας, και με παράξενη εμφάνιση. Κίουι δεν είναι εξαιρετικά έξυπνο σκυλί αλλά ένα χαζούλη που θα έκανε να όλους τους κινδύνους για τον αφεντικό του που τον πηρέ λαθραία ακόμη και στο αεροδρόμιο, όπου τα ζώα απαγορεύονται. Παρ 'όλα αυτά, γίνεται μεγάλο πλεονέκτημα για την ομάδα, μερικές φορές ακόμη και σώζοντας τη ζωή τους, όπως στο επεισόδιο “δορυφόρος”.

Ούλριχ Στέρν Edit

Ο Ούλριχ Στερν είναι ο καλύτερος φίλος του Οντ. Μοιράζονται ένα δωμάτιο στο Κάντικ και τσακώνονται περισσότερο όπως τσακώνονται τα αδέλφια. Ο Ούλριχ θυμώνει με πολλές ελλείψεις Οντ του, όπως και οι άλλοι παραδέχονται ότι ποτέ δεν θα περάσουν πρόθυμα όπως ο Κίουι να καταστρέφει το δωμάτιο, ρίχνοντας τις τρίχες του στο κρεβάτι του, τα γαυγίσματα, την ούρηση στο κρεβάτι του, ή την αποκρουστική μυρωδιά των ποδιών του Οντ.

Σαμανθα Νάιτ Edit

Από όλα τα κορίτσια που o Oντ είχε σχέση με (ο όποιος έχει δηλώσει ότι είχε σχέση με κάθε κορίτσι στην τάξη του εκτός από την Σίσσυ, η οποία δεν μπορεί να τον αντέξει, και την Αελίτα, η οποία έχει μεταμφιεστεί όχι μόνο ως την ξαδέρφη του, αλλά είναι επίσης πολύ κοντινή φίλη) η Σαμάνθα Νάιτ ήταν η μόνη ικανή να κάνει τον Οντ να πετάξει στα ουράνια – κυριολεκτικά. Παρά την προσπάθεια να κλέψει ένα φορητό υπολογιστή και τον εμποδίζει να πάρει σε μια επείγουσα αποστολή Λυόκο, ο Οντ εξακολουθούσε να διατηρεί ισχυρά συναισθήματα για αυτήν. Δεδομένου ότι η Σαμ μετακόμισε προς την ακτή, οι δύο δεν ήταν σε θέση να δούνε πολύ ο ένας τον άλλον, και ως εκ τούτου, δεν φαίνεται να είναι μαζί πια.

Γιούμι ΙσιγιάμαEdit

Ο Οντ και η Γιούμι συνήθως τα πάνε καλά, αλλά η Γιούμι εύκολα ενοχλείται και ακόμα και εξοργίζεται από μερικά σταθερά αστεία και φάρσες του Οντ. Ο Οντ είναι πάντα αυτός που προσπαθεί να κάνει τον Ούλριχ και την Γιούμι να έρθουν πιο κοντά ως μια πραγματική ζευγάρι, αν και συνήθως αποτυγχάνει και καταλήγει να είναι σε μπελάδες με έναν από αυτούς.

Τζέρεμι Μπελπουά Edit

Ο Οντ και ο Τζέρεμι, έχουν κάποιες επιπλοκές να τα βρουν λόγω των διαφορών τους. Ο Τζέρεμι δεν καταλαβαίνει το χιούμορ του Οντ, πάντα λέγοντάς του ότι τα αστεία του είναι κακά. Με τη σειρά του, ο Οντ δεν καταλαβαίνει τον Τζέρεμι, όταν εξηγεί επιστημονικά θέματα. Ο Οντ συνήθως προσπαθεί να αντιγράψει την εργασία από αυτόν και μερικές φορές ο Τζέρεμι είναι ακόμη έτοιμος να βοηθήσει τον Οντ στην μελέτη και τις δοκιμές. Παρά τις διαφορές τους είναι τόσο καλοί φίλοι, όπως κανείς άλλος στην ομάδα. Ο Οντ ήταν αυτός που άρχισε το παρατσούκλι στον Τζέρεμι "Αϊνστάιν".

Αελίτα Edit

Ο Οντ και η Αελίτα έχουν μια πραγματικά καλή πλατωνική σχέση ως καλύτεροι φίλοι. Όποτε η Αελίτα έχει πρόβλημα στο Λυόκο, ο Οντ έρχεται σε αυτήν αμέσως και είναι ακόμη έτοιμος να θυσιάσει τον εαυτό του γι 'αυτήν Έχουν μια στενή αδελφού-αδελφής σχέση.

Σισσυ Ντέλμας Edit

Ακριβώς όπως και με τους πέντε καλύτερους του φίλους του, ο Οντ έχει μια κακή και καλή σχέση με την Σίσσυ.

Χαρακτήρες
Τζέρεμι ΜπελπουάΑελίταΓιούμι ΙσιγιάμαΟντ Ντέλλα ΡόμπιαΟύλριχ Στέρν

Also on FANDOM

Random Wiki