FANDOM

Γιούμι Ισιγιάμα
Yumi
YumiEvolution
πρώτη εμφάνιση Αρκουδάκι Godzilla
ψευδώνυμο κανένα
ανήκει σε πολεμιστές Λυόκο
Πληροφορίες - ΓΗ
είδος Άνθρωπος
χρώμα μαλλιών Μάυρο
χρώμα ματιών Καφέ
χρώμα δέρματος Ηλιοκαμένο
γένος Θυληκό
πληροφορίες - ΛΥΟΚΟ
άβαταρ Γκέισα
όπλο Βεντάλια
δύνάμεις Τηλεκίνηση
Άυρα τηλεκίνησης
Έμπειρη στο tessenjunstu
Αυξημένο σημάδι
Υπεράνθρωπη ισορροπία
μεταφορά Κανένα

Η Γιούμι Ισιγιάμα είναι ένα από τα πιο εκτιμημένα μέλη της ομαδας. Μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πιο ώριμη της ομάδας. είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη από τους άλλους και φροντίζει τα μικρότερα μελή . Τρέφει συναισθήματα για τον Ούλριχ (αν και δεν του τα έχει πει ακόμα) και είναι η πιο κοντινή φίλη της Αελίτας.

ΙΣΤΟΡΙΑ Edit

Η Γιούμι γεννήθηκε στο Κιότο της Ιαπωνίας, αν και η οικογένειά της μετανάστευσε στη Γαλλία όταν ήταν ακόμα μωρό. Αφού έθεσε μεταξύ των παραδοσιακών ιαπωνικών αξιών, που δείχνει πλήρη σεβασμό για τους γονείς της, μερικές φορές ακόμη και στην υπερβολή. Αποδίδει μεγάλη σημασία στις ρίζες της, είναι περισσότερο από υπερήφανη για την ιαπωνική κληρονομιά της, η οποία μπορεί να δει κανείς όταν δηλώνει σταθερά πως δεν είναι κινέζα και απαντάει ότι είναι πραγματικά μια γιαπωνέζα. Είναι ακόμη και πλανισμένη αργότερα να επιστρέψει στις ρίζες της.

Προσωπικότητα και Χαρακτηριστικά Edit

Όσον αφορά την προσωπικότητα της Γιούμι η οποία φαίνεται να προτιμά πάντα μαύρα ρούχα. Βασικά του στιλ “american goth look”, μαύρο πουλόβερ, μαύρο παντελόνι, και μαύρες μπότες. Φοράει ρούχα που εμπνέουν ψυχρότητα απο απόσταση με την πρώτη ματιά. Μάλλον απότομη και συχνά ένα σαρκαστικό χιούμορ, μπορεί να φαίνεται ότι είναι ιδιαίτερα σκληρό και ειρωνικό. Αλλά υπάρχει αυτή η εμφάνιση μόνο για να κρύψει γενναιόδωρη και ευαίσθητη εσωτερική της φύση, γιατί πίσω από αυτή τη μάσκα κρύβεται μια κοπέλα γεμάτη με ζεστασιά και με ανθρώπινες αρετές, όπως η ευγένεια, προθυμία, την λεπτότητα και την ειλικρίνεια. Η Γιούμι φαίνεται να προτίμα την γνωριμία και να γνωρίσεις ανθρώπους για πρώτη φορά πριν το άνοιγμα της προς αυτούς, αλλά όταν η εμπιστοσύνη είναι εγκατεστημένη, εμφανίζει μια απεριόριστη πίστη προς τους ανθρώπους τους οποίους αρέσει.

Είναι πολύ καλή στον αθλητισμό, πολύ έξυπνη (όπως φαίνεται από τις απαντήσεις της σε δύσκολες καταστάσεις), εκατό τοις εκατό φυσική, αυτή είναι η τελείως απέναντι με την Σίσι και είναι πολύ δημοφιλής, αν και φαίνεται να αγνοεί αυτό. Επίσης διαφέρει από τα κορίτσια της ηλικίας της, μάλλον προτιμά την παρέα των αγοριών. Το μόνο κορίτσι που φαίνεται να είναι κοντά είναι η Αελίτα. Η Γιούμι είναι επίσης μια πολύ καλή μαθήτρια, η οποίος υπερέχει ιδιαίτερα στα λογοτεχνικά θέματα. Θεωρείται να έχει ένα μεγάλο σχολικό δυναμικό, που έχει το σεβασμό και την εμπιστοσύνη των καθηγητών της, η οποία μπορεί να δει κανείς σε όλη τη σειρά.

ΣΧΕΣΕΙΣ Edit

Ούλριχ Στέρν Edit

Η σχέση της Γιούμι και του Ούλριχ είναι πολύπλοκη και συχνά είναι πολύ ασαφής, δεδομένου ότι συχνά δεν μοιράζονται τις σκέψεις τους ακόμα κι αν τα συναισθήματά τους είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς σε όλη τη διάρκεια της σειράς. Οι δύο σχεδόν φιλήθηκαν στο επεισόδιο “Ρουτίνα”, μετά την καταπιεσμένη έλξη και τα συναισθήματά τους, αλλά αποφασίζουν να το κρατήσουν μυστικό. Ισχυρός σεβασμός, αμοιβαίος θαυμασμός και αμοιβαία συναισθήματα (αν και μακρινά) εντάχτηκαν σε αυτούς τους δύο πολεμιστές σε μια πολύ ισχυρή σχέση.

Τζέρεμι Μπελπουά Edit

Η σχέση μεταξύ του Τζέρεμι και της Γιούμι μπορεί να συγκριθεί με εκείνη των αδελφών όπως αυτοί συχνά αντιμετωπίζουν μια τέτοια. Ακόμα κι αν η Γιούμι νοιάζεται για τον Τζέρεμι πολύ, γίνεται εύκολα θυμωμένη, αν αυτή είναι πεπεισμένη ότι Τζέρεμι έχει κάνει ένα λάθος που επηρεάζει των άλλων ή του εαυτό της την υγεία. Ο Τζέρεμι εμπιστεύεται επίσης την Γιούμι περισσότερο από, τι κάνει με τον Ούλριχ, ή τον Οντ, κυρίως λόγω μιας που είναι πιο έξυπνη από τους άλλους δυο, εμπιστευόμενος την πρώτη του εικονικοποίηση στο Λυόκο στα χέρια της.

Οντ Ντέλλα Ρόμπια Edit

Παρά που συχνά της σπάει τα νεύρα, ο Οντ μπορεί να θεωρηθεί ένας καλός φίλος της. Εκείνος την πειράζει συχνά για την προφανή ρομαντική έλξη της με τον Ούλριχ, προς μεγάλη ενόχληση της και του Ούλριχ. Παρά το γεγονός ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, έχει ωθήσει τους δύο μαζί, γνωρίζοντας την καταπιεσμένη έλξη τους και συχνά προτρέποντας τον Ούλριχ να παραδεχτεί τα συναισθήματά του για εκείνη και θυμώνει όταν οι προσπάθειές του αποτυγχάνουν.

Αελίτα Edit

Η Αελίτα είναι η μόνη καλή θηλυκή φίλη της Γιούμι μιας και δεν ξοδεύει πολύ από το χρόνο της ανάμεσα στα άλλα κορίτσια στο Kadic, άλλα προφανώς τα πάρει μαζί μια χαρά μαζί με την Αελίτα, και προτιμά απλά περνώντας το χρόνο της με τα αγόρια. Εκείνη και Αελίτα μπορεί να φανεί να είναι κολλητές και μερικές φορές μπορεί να συγκριθούν σαν δύο αδελφές.

ΜΙΚΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Edit

  • Φαίνεται στο επεισόδιο “παγίδα”, οτι η Γιούμι μπορεί να έχει ελαφρά ίλιγγο.
  • Η λέξη "yumi» είναι επίσης ένα είδος ιαπωνικού τόξου. Αυτά τα τόξα είναι αρκετά μεγάλα. Παρεμπιπτόντως, Η Γιούμι είναι το ψηλότερο μέλος της ομάδας Λυόκο.
  • Το όνομα Yumi είναι στα ιαπωνικά είναι 石山 弓 (Ishiyama Yumi).
  • Η Γιούμι φαίνεται να βγαίνει από το Λυόκο τις περισσότερες φορές στη σειρά.
  • Η Γιούμι είναι ο ηγέτης στο Λυόκο και συνήθως εμφανίζεται για να σώσει την ημέρα (Σε ένα επεισόδιο προσγειώθηκε στην ψηφιακή Θάλασσα).
  • Στο επεισόδιο ΄΄Ομίχλη΄΄, αποκαλύπτεται ότι η Γιούμι είναι μια καλή καλλιτέχνιδα.
  • Η Γιούμι κατέχει ένα Totoro, ένα λουτρικό ζώο, σχετικά με την ιαπωνική κληρονομιά της.

Χαρακτήρες
Τζέρεμι ΜπελπουάΑελίταΓιούμι ΙσιγιάμαΟντ Ντέλλα ΡόμπιαΟύλριχ Στέρν