FANDOM

Αελίτα
Aelita
AelitaEvolution
πρώτη εμφάνιση Αρκουδάκι Godzilla
ψευδώνυμο Πριγκίπισσα
ανήκει σε πολεμιστές Λυόκο
Πληροφορίες - ΓΗ
είδος Άνθρωπος
χρώμα μαλλιών Έντονο ροζ
χρώμα ματιών Σκούρα Πράσινα
χρώμα δέρματος Ηλιοκαμένο
γένος Θυληκό
πληροφορίες - ΛΥΟΚΟ
άβαταρ Ξωτικό
όπλο Κανένα
δύνάμεις Δημιουργικότητα
Δημιουργία πάγου
Μπορεί να παγώσει τέρατα (δεν το έχει κάνει ακόμα)
υπερόραση
μεταφορά Κανένα

Η Αελίτα είναι ένας άνθρωπος που έγινε ένα εικονικό κορίτσι και είναι το μόνο κορίτσι στην Λυόκο (μιας και μόνο αυτή υπάρχει), και ένα από τα μέλη της ομάδας Λυόκο. Ωστόσο, η Αελίτα διαφέρει από τα άλλα μέλη της ομάδας Λυόκο, επειδή είναι βαθιά συνδεδεμένη με το Λυόκο, καθώς παρέμενε ως φύλακας του εικονικού κόσμου για δέκα χρόνια μετά την εικονικοποίηση από τον δημιουργό του σουπερυπολογιστή.Ο Τζέρεμι αργότερα θα ανακαλύψει το Λυόκο, και με τη σειρά του, την Αελίτα (και την ΖΑΝΑ) μετά την ενεργοποίηση του σουπερυπολογιστή.

ΙΣΤΟΡΙΑ Edit

Όπως ο Τζέρεμι Μπελπουά ψάχνει για ανταλλακτικά για τα ρομπότ του σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο, βρίσκει τελικά τον σούπερυπολογιστή και τον επανεκκινεί. Η Αελίτα ξυπνάει σχεδόν αμέσως μετά, αλλά δεν θυμάται τίποτα για το παρελθόν της. ο Τζέρεμι υποθετει ότι ήταν μια τεχνητή νοημοσύνη και αποφάσισε την ονομάσει Μάγια. Όπως ο Τζέρεμι έμαθε για τους σαρωτες και την εικονικοποίηση, έστειλε τον Οντ Ντελλα Ρόμπια και τον Ούλριχ Στέρν στο Λυόκο.

Η Αελίτα μένει στους πύργους μεταφοράς των περιοχών στο Λυόκο, είναι ασφαλείς εκεί από τέρατα της ΖΑΝΑΣ της. Βοηθάει τον Τζέρεμι με τη διαδικασία υλοποίησης της και αισθάνεται τους παλμούς ΖΑΝΑΣ όποτε η ΖΑΝΑ αποφασίσει να ενεργοποιήσει τον πύργο για μια επίθεση. Μέσω όλης της σεζόν, η Αελίτα απειλείται να σκοτωθεί από την ΖΑΝΑ όταν προσπαθεί να απενεργοποιήσει τους πύργους. Στο Σκληρό δίλημμα, Ο Τζέρεμι κατάφερε να δημιουργήσει το σωστό πρόγραμμα, λόγω της ρίψης καραμελών του σε τυχαία κουμπιά του πληκτρολογίου του. Αλλά γι 'αυτό, ο Τζέρεμι δεν γνώριζε τον πλήρη κώδικα και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά. Ωστόσο, η ΖANA επιτέθηκε και η Γιούμι, η οποία είχε βοηθήσει στην Αελίτα στο Λυόκο, έπεσε στην ψηφιακή Θάλασσα, προκαλώντας τον Τζέρεμι να χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα υλοποίησης για να την φέρει πίσω. Όταν η Γιούμι αργότερα εχμαλωτηθηκε από τον Φρουρό, η Αελίτα κατάφερε να την ελευθερώσει κάνοντας έναν κλώνο της, να πείσει τον Φρουρό ότι είχε λάθος κρατούμενο. Αργότερα, η Αελίτα πιάστηκε αιχμάλωτη από τον Φρουρό, αλλά απελευθερώθηκε από τον Τζέρεμι, που δημιούργησε ένα κλώνο της. η Αελίτα έχει αντιμετωπίσει σκληρές προκλήσεις, όπως την επιλογή ανάμεσα σε δύο πύργους και την εύρεση κρυφών πύργων.

Ο Τζέρεμι καταφέρνει τελικά να υλοποιήσει μια τρίχα της Αελίτας του. Όπως ο ίδιος προσπαθεί να κάνει κάποιες εξετάσεις παρακολούθησης, το πρόγραμμα της Αελίτας παίρνουν ιό πράγμα που σημαίνει ότι θα πάρει πεθάνει από τη χρήση των πύργων. Η ΖANA επιτέθηκε και ο Τζέρεμι, έβαλε τα δυνατά του για να εντοπίσετε το σύστημα, αλλά δεν υπήρχε χρόνος για να μπορεί να ολοκληρωθεί και η Αελίτα απενεργοποίησε τον πύργο και εξαφανίστηκε. Ο Τζέρεμι, ωστόσο, χρησιμοποίησε την τρίχα της για να την φέρει πίσω. Όταν η Αελίτα και ο Τζέρεμι προσπαθήσουν να κάνουν περισσότερες δοκιμές για την υλοποίηση, Η Αελίτα κάνει λάθος κάποιες προετοιμασίες που ο Τζέρεμι είχε ήδη κάνει, προκαλώντας τον Τζέρεμι να θυμώσει μαζί της. Όπως ο Τζέρεμι νομίζει ότι πλήγωσε την Αελίτα, αποφασίζει να πάει στο Λυόκο αλλά ένα λάθος συμβεί, και κινεί τον Τζέρεμι κάπου μεταξύ Λυόκο και της Γης. η Αελίτα, ο οποίος συνδέεται με τις σκέψεις του Τζέρεμι ενεργοποιεί τέσσερις πύργους από τέσσερις τομείς, φέρνοντας τον Τζέρεμι με ασφάλεια πίσω στη Γη λίγο πριν ο σουπερυπολογιστή τον διαγράψει. Ο Τζέρεμι κατάφερε σύντομα να δημιουργήσει το σωστό πρόγραμμα υλοποίησης, στέλνοντας την Αελίτα στην περιοχή του Δάσους. Ωστόσο, τα τέρατα επιτίθενται σε αυτήν και στο πύργο που είναι για να την σταματήσουν από την έξοδο. Αλλά με τη βοήθεια του Ούλριχ, η Αελίτα υλοποιείται για πρώτη φορά στη Γη, με άλλους να είναι στην αίθουσα του σαρωτή για να την καλωσορίσουν. Ο Τζέρεμι την είχε εγγραφεί στο Κάντικ ως ξαδέλφη του Οντ και η Γιούμι έπεισε τους γονείς της ότι να μείνει στο σπίτι της και η Αελίτα είναι ακόμα καλύτερα από ότι ο Τζέρεμι στις τάξεις. Αλλά όταν η ομάδα προσπάθησε να κλείσει τον σουπερυπολογιστή, η Αελίτα καταρρέει. Όπως ο Τζέρεμι ερευνά, βρήκε ότι η ΖΑΝΑ είχε δώσει στην Αελίτα έναν ιό που συνδέει τους δύο. Αν η ΖANA καταστραφεί, έτσι είναι η Αελίτα. Οι πολεμιστές Λυόκο αποφασίζουν ότι η Αελίτα θα επισκεφθεί τη Γη κατά καιρούς για να επισκεφθεί και αυτούς.

ΣΧΕΣΕΙΣ Edit

Τζέρεμι Μπελπουά Edit

Στην αρχή, η Αελίτα ερχόταν σε επαφή μόνο με την ομάδα κατά τη διάρκεια επιθέσεων, αλλά από το επεισόδιο Μεγάλος Ιός, η Αελίτα χαιρόταν να μιλάει με τον Τζέρεμι σε καθημερινή βάση για τη ζωή του. Στον Τζέρεμι, επίσης, συνεχώς γίνονται υπαινιγμοί ότι του άρεσε πολύ να της μιλάει. βαθιά ρομαντικά συναισθήματα τους για τον άλλον θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο κατά τη διάρκεια της σειράς, αλλά τα πρώτα εμφανή σημάδια ήρθε κατά τη διάρκεια των επεισοδίων το δίλημμα και ομίχλη.

Οντ Ντέλλα Ρόμπια Edit

Αν και ο Οντ τείνει να της φέρεται σαν “μία από τη συμμορία”, ο ίδιος και η Αελίτα έχουν μια καλή φιλία. Ο Οντ είναι αυτός που άρχισε να την φωνάζει πριγκίπισσα.

Γιούμι ΙσιγιάμαEdit

Καθώς είναι τα μόνα κορίτσια στην ομάδα, η Γιούμι και η Αελίτα έχουν σχηματίσει ένα στενό δεσμό φιλίας ανάμεσα τους. Η Γιούμι είναι η πολεμίστρια Λυόκο που σώζει την Αελίτα πιο συχνά.

Ούλριχ Στέρν Edit

Το πρώτο μέλος της ομάδας, εκτός από τον Τζέρεμι να γνωρίζει την ύπαρξή της Αελίτας. Η σχέση του Ούλριχ με την Αελίτα μπορεί να συγκριθεί με μια του αδελφου - αδελφης, δεδομένου ότι ξοδεύει πολύ χρόνο για την προστασία της, ακόμη και με ένα το χαρητομένο όνομα, «Πριγκίπισσα». Έχουν μια καλή φιλία και σπάνια τσακώνονται.

ΕΙΚΌΝΕΣ Edit

Χαρακτήρες
Τζέρεμι ΜπελπουάΑελίταΓιούμι ΙσιγιάμαΟντ Ντέλλα ΡόμπιαΟύλριχ Στέρν